Verkoop nieuw kunstgrasveld

De kosten voor het aanleggen van het veld en bijkomende uitgaven zijn de afgelopen jaren flink gestegen, waardoor financiële steun onmisbaar is geworden.
Hoewel dit een uitdaging vormt voor de club, blijven we vastberaden om deze samen met jullie steun aan te pakken en onze club financieel gezond te houden.

Om het volledige kunstgrasveld te financieren en de lening af te lossen, zullen er in 2024 en 2025 nog meer acties plaatsvinden.
We kijken ernaar uit om deze uitdaging gezamenlijk aan te gaan en onze club naar nieuwe hoogten te brengen.

Naast de lopende acties introduceren we nu een nieuwe actie: "Verkoop van het kunstgrasveld". Het veld is opgedeeld in 176 delen, en voor elk deel vragen we €50,-.
Het doel is om alle delen te verkopen en zo €8800,- in te zamelen voor de financiering van ons nieuwe kunstgrasveld.

In de kantine hebben we een groot bord waarop ons veld met de 176 vakken fysiek is afgebeeld. Bij elke aankoop kun je een sticker met jouw (bedrijfs)naam op een vak naar keuze plakken.

Tijdens de sponsoravond op 27 september zijn er al zeker 80 stickers geplakt!

Wat levert het jou op?

Naast de belangrijke steun die je onze vereniging biedt door een deel van het kunstgrasveld te kopen, maak je ook kans op fantastische prijzen.
Zodra alle delen van het veld verkocht zijn, zal er een loting plaatsvinden. Hoe meer delen je koopt, hoe groter je kans op prijzen!

Beschikbare prijzen:

• GRATIS accommodatie voor een lang weekend Oostenrijk aan de piste!
  • GRATIS accommodatie voor een lang weekend Texel aan zee!
  • Een gesigneerd wedstrijd shirt van Manchester United door Antony Matheus dos Santos.

Grootste afnemer
Ben jij de grootste afnemer van het kunstgras? Dan word jij de "hoofdsponsor" van het nieuwe veld, en zal het veld jouw (bedrijfs)naam dragen.
Voorbeeld: KPN is de grootste afnemer = "Het KPN Kunstgrasveld"

Jouw eigen stukje kunstgras

Op voorraad

Deze bedrijven/vrienden hebben hun stukje veilig gesteld.

NaamAantal vakjes gekocht
Whair10